שאיבות שומן

שאיבת שומן, נגיעה קטנה עם תוצאה משמעותית, לאהוב את עצמכם מחדש

מה הקשר בין שאיבת שומן לאהבה עצמית? בשלהי שנות השבעים של המאה הקודמת התחילו פרסומים על טכניקה מופלאה להצרת היקפים שכללה שאיבת שומן.  שנים היא בוצעה ללא כל סלקציה על מגוון מטופלים כולל עודף משקל ניכר ביותר מסיבה אחת, רבים מאיתנו לא שלמים עם המראה החיצוני של גופנו, בין אם בעקבות שומן עודף או מכל סיבה אחרת, ולא יודעים כיצד לשנות זאת.   ד"ר רן טליסמן, מגדולי המנתחים הפלסטיים בארץ, מבצע שאיבות שומן מזה שלושים שנה, תוך מחקר מדעי על יתרונות השיטה, פרסומים שזכו להד עולמי, וכך מצליח בדרכו הייחודית לעצב מחדש את קווי המתאר של הגוף, ולהשיב למטופלים את הערכה העצמית, בהצלחה גבוה.

החלום של כל אישה או גבר הוא להשיב לעצמם את המראה החטוב, ולטפל במצבורי שומן עקשניים באזורים שונים בגוף. ניתוח שאיבת שומן הוא הניתוח הפלסטי השני בשכיחותו בעולם, כאשר הסיבות לכך הן בעיקר הרגלי אכילה לא טובים, הריונות, לידות, אורח חיים הכולל ישיבה ממושכת ותהליכים שונים בגוף הגורמים לגדילת תאי השומן.  מצבורי שומן עקשניים המצטברים מתחת לעור, יוצרים קווי מתאר לא אסתטיים, ומהווים מטרד של ממש עבור גברים ונשים.  האזורים המועדים ביותר להצטברות תאי שומן עקשניים הם: הירכיים, השוקיים, הזרועות, הגב, הצוואר, סנטר כפול והחזה הנשי והגברי.

איך מגשימים חלום לגוף חטוב ונאה יותר?
איך מגשימים את החלום לגוף חטוב ונאה יותר? הכל מתחיל בשלב הדמיון. כאשר המטופל מדמיין את הגוף עליו הוא חולם, את תגובות הסביבה ואת ההרגשה הפנימית הטובה שלו בעקבות הניתוח, הדמיון יאפשר לו לחוש כאילו הוא "כבר שם", אחרי הניתוח, שבע רצון ומאושר מן התוצאות.

לפני כל קבלת החלטה בחיים, השלב הראשון הנדרש הוא להיות בשלים לחלוטין עם ההחלטה. לדמיין את מראה הגוף המבוקש, ולדעת שלמרות שמדובר בניתוח שעשוי לגרום גם לאי נוחות, התוצאה תשתלם לטווח הארוך.

למי אינו מתאים ניתוח שאיבת שומן?

הניתוח מתאים לאנשים הסובלים ממצבורי שומן עקשניים באזורים שונים בגוף, שאינם נעלמים בעקבות דיאטה או פעילות גופנית.
המועמדים הקלאסיים לניתוח צריכים להיות בעלי משקל גוף תקין ויציב, וללא כמות של עודפי עור בגוף.
הניתוח אינו מתאים לאנשים הסובלים מהשמנת יתר, ומעוניינים בניתוח כדי להפחית ממשקלם, עקב כמה סיבות:

 

  1. לא ניתן לשאוב מהגוף בלי מגבלה ליטרים של שומן. לאדם השוקל מעל 110 ק"ג, הסרת כמות קטנה של שומן לא תהיה רלוונטית.
  2. כאשר האדם הסובל מעודף משקל ישוב להרגלי התזונה לאחר הניתוח, הוא עלול להשמין חזרה.

בנוסף, הניתוח אינו מתאים לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות לא מאוזנות כגון: יתר לחץ דם או סכרת, מחלות קרישת דם וכן הלאה.

הכנות טרם ניתוח שאיבת שומן

טרם הניתוח, ידרש המטופל לעבור סדרת בדיקות מקיפות בהתאם לגילו, מחלות הרקע שלו והמקום אותו הוא מבקש לנתח.  למשל: ספירת דם, תרשים א.ק.ג, תפקודי קרישה, צילום חזה (למעשנים) ועוד.   מומלץ לשמור על משקל יציב כחצי שנה לפחות טרם הניתוח, בעיקר כדי להוכיח לעצמך רצינות לשמור על התוצאה וכמובן למנוע מראש סיבוכים שונים במהלכו. בנוסף, כעשרה ימים לפני הניתוח יש להמנע מתרופות העלולות לגרום ל"דילול דם" כגון תרופות ממשפחת האספירין - וולטרן, קרטיה, מיקופירין, נקסין, קומדין וכדומה.

טרם שאיבת השומן, יסומן הפציינט באזור המיועד לניתוח, בדומה למפה טופוגרפית. זאת על מנת לאפשר בזמן הניתוח הערכה מדויקת של כמות השומן הנדרשת לשאיבה.

מהלך הניתוח

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הנפוצים בתחום הכירורגיה הפלסטית, אשר ברובו עוסק בעיצוב הגוף הנשי והגברי.

שאיבת השומן מתבצעת בעזרת קנולה, צינורית מתכת בעלת חרירים זעירים אשר מחוברת למערכת צינורות, המחוברים למכשיר שאיבה היוצר לחץ שלילי.

ציור מעטר את גופו המחוטא והמכוסה של המטופל ומאפשר לקנולה, לחדור באופן מדויק לשומן התת עורי במקום המסומן, לשאוב אותו מחוץ לגוף היישר למיכל. (השומן הנאסף במיכל, יכול לשמש לאחר מכן לעיצוב ופיסול איזורים אחרים בגוף למשל הישבן).

ד"ר רן טליסמן משתמש במספר שיטות מתקדמות בניתוח זה כגון: שאיבת שומן בסיוע רטט, בסיוע לייזר, בעזרת גלי רדיו, בסיוע אולטרסאונד, בסיוע סילון מים ובשיטת טומסנט.

החיים אחרי הניתוח

הניתוח הסתיים בשעה טובה ומוצלחת, ולאחריו יש להשאר בהשגחה מלאה בת מספר שעות.  בתום מספר שעות, ניתן לקום מהמיטה ולהתהלך, שכן שכיבה ממושכת מעלה שיעורי סיבוכים: קרישי דם, בצקות ועוד.  השיבה הביתה היא תחילתו של מסע, בו תוכלו לזכות למראה חדש וחטוב יותר, באזורים שונים בגופכם, בהתאם למקום בו בוצע הניתוח: הלחיים, הסנטר, הצוואר, הבטן, הגב וכן הלאה.

עם זאת, חשוב לזכור כי המראה החדש אינו תחליף לטיפול באכילה רגשית או לדיאטה, אלא טיפול בפני עצמו הדורש משמעת עצמית כדי לחזות בתוצאות לאורך זמן.
לאחר הניתוח תלבשו מחוך ייעודי לתקופה של מספר שבועות, תגיעו לביקורת סדורה אצל ד״ר טליסמן ובהדרגה אם כי יחסית מהר, תחזרו לפעילות גופנית.

ניתוח שאיבת שומן תורם רבות לבריאות האדם הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית וללא ספק משפר את איכות החיים והמראה החיצוני.  שאיבת שומן יעילה ביותר לעיצוב הגוף וזו החלטה שלכן לשמור את התוצאה לשנים רבות.  לקביעת פגישת ייעוץ עם ד"ר רן טליסמן, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כעת.

לייעוץ חייגו: 03-6090660 או השאירו פרטים: