ניתוח אף רפואי

אסתטיקה של האף חשובה ביותר ונדונה במסגרת ניתוחי אף אסתטיים. בנוסף, לאף תפקידים משמעותיים אחרים כמו מעבר אוויר, ריח ועוד. ניתוח אף רפואי נועד לתקן או לשפר תפקודים אלה של האף, על רקע של פגם מולד, טראומה וכדומה

מה זה ניתוח אף רפואי?

כולנו מכירים את התחושה המרגיזה של אף סתום בגלל נזלת, שאנחנו מחכים שכבר תעבור ונחזור לנשום רגיל מהאף. ישנם אנשים שאצלם זהו מצב קבוע -פגם מולד או נרכש גורם לכך שהאף פשוט לא מאפשר נשימה תקינה.

עם הזמן מתרגלים להכל, אבל ליקוי בפעולת האף גורם לכך שהפה מתייבש ולפעמים יש גם ריח לא נעים מחלל הפה.

ניתוח אף רפואי מכוון לשיפור זרימת האוויר בחללי האף באמצעות יישור המחיצה, הקטנת הכונכיות או הכנסת שתלים (שמשפרים את יעילות השסתום הפנימי), ושילובים שונים של הנ"ל. בניתוחי אף רפואיים כגון אלה צבר ד״ר טליסמן ניסיון רב ביותר בשלושים השנים האחרונות. 

שחזור אף בעבר ובימינו

שחזור אף לאחר טראומה, גידולים או מחלות אחרות הוא תחום רפואי בו המטרה היא לייצר מראה חיצוני הכי קרוב למקורי, כמובן תוך שמירה מקסימלית על יכולת הנשימה דרך האף.    

ניתוחי אף כאלה אינם פרקטיקה חדשה. לאורך הדורות בני אדם נהגו לחתוך את האף אחד לשני, ושחזור אף לאחר טראומה מתואר בספרות ההודית כבר לפני יותר מאלף שנה ובספרות האירופאית לפני יותר מ-500 שנה, עם התמונה המפורסמת של טליאקוצ׳י. 

בימינו ישנן אפשרויות רבות ומגוונות לשחזור אף חיצוני. אנחנו יודעים הרבה יותר על הביולוגיה של התנהגות רקמות, אספקת דם, ועוד, כך שהשחזורים הרבה יותר מדויקים ויעילים.

לד״ר טליסמן ניסיון רב בניתוחים כאלה, והוא שכלל את השיטות לשיפור הנשימה דרך האף באמצעות שילוב בין פתיחה (על ידי יישור המחיצה והקטנת הכונכיות) לבין שיפור היציבות והתפקוד של השסתום הפנימי, שהופכים חשובים ביותר כשקצב הנשימה עולה. 

צפו באנימציה

האף הוא מרכיב מרכזי במראה וגם בבריאות שלנו. ניתוח אף רפואי בידיו האמונות של ד״ר טליסמן יגרום לשיפור דרמטי, מותאם אישית לכל אחד ואחת, במראה החיצוני וגם באיכות הנשימה, במקרה של צורך בשחזור מכל סיבה שהיא - גידול, טראומה או מחלות רקמת חיבור. בסיום ההתייעצות עם ד״ר טליסמן, לא רק שתכירו לפרטיו את ההליך שאתם עומדים לעבור אלה גם תדעו למה לצפות בסופו. 

לייעוץ חייגו: 03-6090660 או השאירו פרטים: